მოდული

მოდული - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს გამოყენება სასწავლო პროცესში 

  სახელმძღვანელო

მოდულის აღწერა

I დღე

კურსის მონაწილეთა გაცნობა 

კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები, მუშაობის ფორმები, სამუშაო წესები, მონაწილეთა შეფასების საკითხები

 აქტიური ლექცია PP (PowerPoint) პრეზენტაციის გამოყენებით, კურსის სილაბუსის გაცნობა, კითხვები და პასუხები.

სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
ჯგუფური გონებრივი იერიში, შეჯამება

მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში 
კომპეტენციების მიმოხილვა, შემაჯამებელი დისკუსია

სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები 

სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი) 

გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება 

გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC) 

 D-GP-IP ( დემონსტრირება - მართული პრაქტიკა - დამოუკიდებელი ვარჯიში) - სწავლა- სწავლების რამდენიმე ეფექტიანი სტრატეგია ისტ-ის გამოყენებით

D-GP-IP - ცნების რუკა, როგორც ეფექტიანი პედაგოგიური ინსტრუმენტი

ტრენინგდღის დახურვა 



დღე II

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება და წინა ტრენინგ-დღის შეფასების ბარათების მიმოხილვა

მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა

გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება 

ისტ-ის გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვის პროცესში 

(D-GP-IP): გაკვეთილის დაგეგმვისა და ჩატარებისათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტ ბრაუზერისა და საძიებო სისტემის საშუალებით

აქტიური ლექცია: ფაილის ტიპები (.pdf, .jpg, .gif, .mp3, .avi, .mov, .ppt)

ელექტრონული ინფორმაციის სანდოობა

(D-GP-IP): სასწავლო მასალის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში

ტრენინგდღის დახურვა 



III დღე

ტრენინგდღის გახსნა 

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება 
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
 საშინაო დავალების მიმოხილვა

 დისკუსია: რატომ არის მნიშვნელოვანი ვიზუალური მასალის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში? რა მახასიათებლები აქვს ეფექტიან ვიზუალურ მასალას?


 (D-GP-IP): სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება საპრეზენტაციო პროგრამაში აქტიური ლექცია: რა არის ეფექტიანი პრეზენტაცია? 

რა მახასიათებლები აქვს ეფექტიან ვიზუალურ მასალას?

 (D-GP-IP): სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება საპრეზენტაციო პროგრამაში 

აქტიური ლექცია: რა არის ეფექტიანი პრეზენტაცია? 

ინფორმაციის დიზაინი MS PP პროგრამა

ტრენინგდღის დახურვა 


IV დღე


ტრენინგდღის გახსნა 

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება 
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები 
საშინაო დავალების მიმოხილვა 

(D-GP-IP): პრეზენტაციის წარმართვა

სამოდელო პრეზენტაცია 
აქტიური ლექცია: პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები 
პრეზენტაციები 
ტრენერისა და აუდიტორიის უკუკავშირი 
პრეზენტაციის შეფასება მსმენელების მიერ/უკუკავშირი 

აქტიური ლექცია: ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაში

(D-GP-IP): ვირტუალური ლაბორატორიისა და ელექტრონული თამაშის მოძიება ინტერნეტში; ვირტუალური ლაბორატორიის და ელექტრონული თამაშის გამოყენება სასწავლო პროცესში

საგნმანათლებლო რესურსების შესაქმნელი ვებგვერდები;

აუდიო და ვიდეოსაშუალებების ეფექტიანი გამოყენება სასწავლო პროცესში;

ტრენინგდღის დახურვა

V დღე


ტრენინგდღის გახსნა 

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება 
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები 
საშინაო დავალების მიმოხილვა 

გაკვეთილის მომზადება: ფიზიკური გარემოს მოწყობა, ტექნიკური აღჭურვილო- ბის გამართვა, სასწავლო მასალის/რესურსების დამზადება 

გონებრივი იერიში პრობლემური სიტუაციების შესახებ, შემაჯამებელი დისკუსია: “რა სახის პრობლემები შეიძლება წამოიჭრას საკლასო ოთახში ისტ-ის გამოყენებისას?”

აქტიური ლექცია: მცირე და მრავალკომპიუტერიანი კლასის მართვა 

ბლოგი; რეგისტრაცია 

სწავლის შეფასება 

აქტიური ლექცია: შეფასების ძირითადი პრინციპები და ინსტრუმენტები/მეთოდები (რუბრიკა) ტექსტის გაცნობა, დისკუსია, შეჯამება 

(D-GP-IP): შეფასების რუბრიკის დამზადება MS Word, MS Excel-ში

ტრენინგდღის დახურვა 


დღე VI 

ტრენინგდღის გახსნა

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება 
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები 
საშინაო დავალების მიმოხილვა 

გაკვეთილის შეფასება

ისტ-ის გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისათვის

აქტიური ლექცია: მოსწავლეთა შეფასების (ნიშნების წერის) მრავალკომპონენტიანი სისტემა ტექსტის გაცნობა

(D-GP-IP): სემესტრული ნიშნის გამოყვანა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით, პროცესის ავტომატიზება 

ჯგუფური სამუშაო: საერთო წლიური ნიშნის გამოყვანა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით, პროცესის ავტომატიზება 

პირადი ელექტრონული დღიური (ბლოგი) 

ტრენინგდღის დახურვა 


დღე VII 


ტრენინგდღის გახსნა 

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება 
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები 
საშინაო დავალების მიმოხილვა 

სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები 

გონებრივი იერიში, აქტიური ლექცია: რა არის სასწავლო პროექტი? რა არის თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი? ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება 

კვლევითი პროექტის სტრატეგია ”მე ვიკვლევ” 

აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება

პროექტის დაგეგმვა და აღწერა (დაგეგმვის სქემა) 

აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა  

თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით 

სასწავლო პროექტის გეგმის შემუშავება MS Word-ში; პრეზენტაციები, შეჯამება 

Google - ის სერვისები 

ტრენინგდღის დახურვა


დღე VIII 

ტრენინგდღის გახსნა

მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა 

მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ისტ ინსტრუმენტები 

აქტიური ლექცია MS PP სლაიდშოუს გამოყენებით: მასწავლებლის პორტფოლიო 

(D-GP-IP): Googe სერვისები: ბლოგი, ფორუმი, საიტი, თარჯიმანი

აქტიური ლექცია MS PP სლაიდშოუს გამოყენებით, ელექტრონული და დისტანციური სწავლების კონცეფციის შესახებ
დისტანციური სწავლების ქართულენოვანი და უცხოური ნიმუშების გაცნობა 

ეთიკური ნორმებისა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას

მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია 

ტრენინგდღის დახურვა 



კურსის ავტორები: პაატა პაპავა, პავლე თვალიაშვილი, ნინო ბიგვავა, ეკა კორძაძე, ზაქრო გიუნაშვილი, მანანა კვინიკაძე, ნინო ცანდიშვილი, ნინო მარღიშვილი, ხათუნა ნანობაშვილი, თამარ ლოსაბერიძე, ზაქარია ქარსაულიძე 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Поиск по этому блогу

etwinings-is ტრენინგზე