მოდული - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს გამოყენება სასწავლო პროცესში
სახელმძღვანელო
მოდულის აღწერა
I დღე
კურსის მონაწილეთა გაცნობა
აქტიური ლექცია PP (PowerPoint) პრეზენტაციის გამოყენებით, კურსის სილაბუსის გაცნობა, კითხვები და პასუხები.
სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
ჯგუფური გონებრივი იერიში, შეჯამება
მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში
კომპეტენციების მიმოხილვა, შემაჯამებელი დისკუსია
სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი)
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება
გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC)
D-GP-IP ( დემონსტრირება - მართული პრაქტიკა - დამოუკიდებელი ვარჯიში) - სწავლა- სწავლების რამდენიმე ეფექტიანი სტრატეგია ისტ-ის გამოყენებით
D-GP-IP - ცნების რუკა, როგორც ეფექტიანი პედაგოგიური ინსტრუმენტი
ტრენინგდღის დახურვა
დღე II
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება და წინა ტრენინგ-დღის შეფასების ბარათების მიმოხილვამოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება
ისტ-ის გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვის პროცესში
(D-GP-IP): გაკვეთილის დაგეგმვისა და ჩატარებისათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტ ბრაუზერისა და საძიებო სისტემის საშუალებით
აქტიური ლექცია: ფაილის ტიპები (.pdf, .jpg, .gif, .mp3, .avi, .mov, .ppt)
ელექტრონული ინფორმაციის სანდოობა
(D-GP-IP): სასწავლო მასალის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
ტრენინგდღის დახურვა
III დღე
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
დისკუსია: რატომ არის მნიშვნელოვანი ვიზუალური მასალის გამოყენება
სწავლა-სწავლების პროცესში?
რა მახასიათებლები აქვს ეფექტიან ვიზუალურ მასალას?
(D-GP-IP): სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება საპრეზენტაციო პროგრამაში
აქტიური ლექცია: რა არის ეფექტიანი პრეზენტაცია?
რა მახასიათებლები აქვს ეფექტიან ვიზუალურ მასალას?
(D-GP-IP): სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება საპრეზენტაციო პროგრამაში
აქტიური ლექცია: რა არის ეფექტიანი პრეზენტაცია?
ინფორმაციის დიზაინი
MS PP პროგრამა
ტრენინგდღის დახურვა
IV დღე
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
(D-GP-IP): პრეზენტაციის წარმართვა
სამოდელო პრეზენტაცია
აქტიური ლექცია: პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები
პრეზენტაციები
ტრენერისა და აუდიტორიის უკუკავშირი
პრეზენტაციის შეფასება მსმენელების მიერ/უკუკავშირი
აქტიური ლექცია: ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაში
(D-GP-IP): ვირტუალური ლაბორატორიისა და ელექტრონული თამაშის მოძიება
ინტერნეტში; ვირტუალური ლაბორატორიის და ელექტრონული თამაშის გამოყენება
სასწავლო პროცესში
საგნმანათლებლო რესურსების შესაქმნელი ვებგვერდები;
აუდიო და ვიდეოსაშუალებების ეფექტიანი გამოყენება სასწავლო პროცესში;
ტრენინგდღის დახურვა
V დღე
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
გაკვეთილის მომზადება: ფიზიკური გარემოს მოწყობა, ტექნიკური აღჭურვილო-
ბის გამართვა, სასწავლო მასალის/რესურსების დამზადება
გონებრივი იერიში პრობლემური სიტუაციების შესახებ, შემაჯამებელი დისკუსია: “რა სახის
პრობლემები შეიძლება წამოიჭრას საკლასო ოთახში ისტ-ის გამოყენებისას?”
აქტიური ლექცია: მცირე და მრავალკომპიუტერიანი კლასის მართვა
ბლოგი; რეგისტრაცია
სწავლის შეფასება
აქტიური ლექცია: შეფასების ძირითადი პრინციპები და ინსტრუმენტები/მეთოდები
(რუბრიკა) ტექსტის გაცნობა, დისკუსია, შეჯამება
(D-GP-IP): შეფასების რუბრიკის დამზადება MS Word, MS Excel-ში
ტრენინგდღის დახურვა
დღე VI
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
გაკვეთილის შეფასება
ისტ-ის გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისათვის
აქტიური ლექცია: მოსწავლეთა შეფასების (ნიშნების წერის) მრავალკომპონენტიანი
სისტემა ტექსტის გაცნობა
(D-GP-IP): სემესტრული ნიშნის გამოყვანა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით, პროცესის ავტომატიზება
ჯგუფური სამუშაო: საერთო წლიური ნიშნის გამოყვანა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით, პროცესის ავტომატიზება
პირადი ელექტრონული დღიური (ბლოგი)
ტრენინგდღის დახურვა
დღე VII
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები
გონებრივი იერიში, აქტიური ლექცია: რა არის სასწავლო პროექტი? რა არის
თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი? ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება
კვლევითი პროექტის სტრატეგია ”მე ვიკვლევ”
აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება
პროექტის დაგეგმვა და აღწერა (დაგეგმვის სქემა)
აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა
თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით
სასწავლო პროექტის გეგმის შემუშავება MS Word-ში; პრეზენტაციები, შეჯამება
Google - ის სერვისები
ტრენინგდღის დახურვა
დღე VIII
ტრენინგდღის გახსნა
მისალმება, წინა ტრენინგის გახსენება
მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები
საშინაო დავალების მიმოხილვა
მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ისტ ინსტრუმენტები
აქტიური ლექცია MS PP სლაიდშოუს გამოყენებით: მასწავლებლის პორტფოლიო
(D-GP-IP): Googe სერვისები: ბლოგი, ფორუმი, საიტი, თარჯიმანი
აქტიური ლექცია MS PP სლაიდშოუს გამოყენებით, ელექტრონული და დისტანციური
სწავლების კონცეფციის შესახებ
დისტანციური სწავლების ქართულენოვანი და უცხოური ნიმუშების გაცნობა
ეთიკური ნორმებისა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას
მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია
ტრენინგდღის დახურვა
კურსის ავტორები: პაატა პაპავა, პავლე თვალიაშვილი, ნინო ბიგვავა, ეკა კორძაძე, ზაქრო გიუნაშვილი, მანანა კვინიკაძე, ნინო ცანდიშვილი, ნინო მარღიშვილი, ხათუნა ნანობაშვილი, თამარ ლოსაბერიძე, ზაქარია ქარსაულიძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий